2008
Person
# | Year | Text | Linked Data |
---|---|---|---|
1 | 1952-1953 | Paul A. Cohen studiert an der Cornell University, Ithaca N.Y. |
|
2 | 1953-1955 | Paul A. Cohen studiert an der University of Chicago. |
|
3 | 1955 | Paul A. Cohen erhält den B.A. der University of Chicago. |
|
4 | 1955-1960 | Paul A. Cohen studiert an der Harvard University. |
|
5 | 1957 | Paul A. Cohen erhält den M.A. der Harvard University. |
|
6 | 1961 | Paul A. Cohen promoviert an der Harvard University. |
|
7 | 1962-1963 | Paul A. Cohen ist Visiting Lecturer an der University of Michigan, Ann Arbor. |
|
8 | 1963-1965 | Paul A. Cohen ist Assistant Professor am Amherst College. |
|
9 | 1965-1971 | Paul A. Cohen ist Associate Professor am Wellesley College, Mass. |
|
10 | 1965- | Paul A. Cohen ist Associate am John King Fairbank Center for East Asian Research der Harvard University. |
|
11 | 1971-2000 | Paul A. Cohen ist Edith Stix Wasserman Professor of Asian Studies and History am Wellesley College, Mass. |
|
12 | 1976-1979 | Paul A. Cohen ist Mitglied des Board of Directors der Association for Asian Studies. |
|
13 | 1976 ca.- | Paul A. Cohen ist Mitglied des National Committee on U.S.-China Relations. |
|
14 | 1977-1980 | Paul A. Cohen ist Mitglied des Joint Committee on Contemporary China. |
|
15 | 1979- | Paul A. Cohen ist Associate des The China Council der Asia Society. |
|
16 | 1980- | Paul A. Cohen ist Mitglied des Executive Committee des Fairbank Center for East Asian Research der Harvard University. |
|
17 | 1981-1982 | Paul A. Cohen ist handelnder Direktor des Fairbank Center for East Asian Research der Harvard University. |
|
18 | 1989-1990 | Paul A. Cohen ist Mitglied des China Scholars Coordinating Committee. |
|
19 | 1994- | Paul A. Cohen ist Mitglied des Editorial Board der China review international. |
|
20 | 2000-2002 | Paul A. Cohen ist externer Berater des History Department der Chinese University of Hong Kong. |
|
21 | 2004-2007 | Paul A. Cohen ist Mitglied des Advisory Board des Hong Kong Institute for the Humanities and Social Sciences. |
|